FAQ
VEELGESTELDE VRAGEN
Hier vind je algemene vragen over je tickets, toegankelijkheid en huisregels. Als je vragen hebt over specifieke festivals raden wij het aan op de FAQ pagina van het festival te bekijken.
Tickets & Toegang
Ja, maar alleen via PayLogic of TicketSwap wanneer deze worden vrijgegeven een week voor het evenement. Tickets zijn persoonlijk en QR-codes worden één keer gescand.
Iedereen is welkom. Jonger dan 14? Kom met begeleiding. Let wel op: het geluid op onze evenementen is hard en luid, gehoorbescherming is verplicht voor kinderen.
Kaarten voor onze festivals zijn alleen verkrijgbaar via onze officiële websites. De tickets worden uitsluitend verkocht via Paylogic. Met vragen over tickets kun je terecht bij de customer service van Paylogic.
Dat klopt, je tickets moeten eerst gepersonaliseerd worden. Je ontvangt een e-mail van Paylogic wanneer jouw tickets gepersonaliseerd kunnen worden. Je daadwerkelijke tickets ontvang je enkele dagen voor het concert per e-mail. Dit gebeurt om zwarthandel zo lastig mogelijk te maken.
Je kunt jouw e-mailadres bij Paylogic aanpassen met behulp van de betalingsreferentie van de ticketbestelling. Klik hier voor meer informatie en het invulformulier.
Als je je ticket(s) niet meer kunt vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kun je via deze link verzoeken om je bevestigingsmail opnieuw te versturen.
Klik hier om je tickets (opnieuw) te downloaden.
Een e-mail met reservering of een betalingsbewijs is niet geldig als toegangsbewijs.
Voor de MAINSTAGE shows is er een rolstoelplatform aanwezig. Hiervoor verkopen wij aparte rolstoel tickets. Deze tickets zijn uitsluitend bedoeld voor bezoekers die gebruikmaken van een rolstoel. Heb je vragen over de toegankelijkheid bij andere zalen of festivals? Neem dan direct contact op met de betreffende organisatie.
Per rolstoelgebruiker mag één begeleider mee; deze begeleider dient in het bezit te zijn van een regulier ticket voor het concert. Bij binnenkomst melden de rolstoelgebruiker en begeleider zich bij de vooraf aangegeven plek (hier krijgt de koper van een rolstoel ticket een mail over) waar beiden een polsbandje ontvangen dat toegang geeft tot het platform.
Wil je gebruikmaken van deze optie? Zorg er dan voor dat je je rolstoel ticket op tijd aanschaft, aangezien het aantal plaatsen op het platform beperkt is.
Ben je al in bezit van een ticket maar wil je deze upgraden naar een rolstoel ticket? Dat doe je zo:
- Open de bevestigingsmail die je na je aankoop hebt ontvangen.
- Klik onderaan de bevestigingsmail op de knop “Bestelling beheren”.
- In de MyOrder omgeving kun je klikken op: Meer Acties -> Tickets Wijzigen
- Selecteer het ticket dat je wilt wijzigen en klik op doorgaan.
- Je kunt nu een rolstoelticket bestellen en alleen de servicekosten worden in kosten gebracht.
Regels & Veiligheid
- Glas
- Wapens of scherpe voorwerpen
- Drugs (cannabis is tot 5 gram toegestaan voor eigen gebruik)
- Eigen drank/eten
- Grote rugzakken (kleine tassen zijn toegestaan)
- Meubilair
- Dieren
- Professionele foto, video of geluidsapparatuur
- Clubkleuren, dit geldt voor voetbalclubs én motorclubs. Hetzelfde geldt voor extreem rechtse kledij.
- Scootmobielen
Ja, er is een EHBO-post op onze evenementen. Ga in geval van nood altijd direct naar security of crew.
Zie, hoor of zit je in een situatie waarin jijzelf of iemand anders zich onveilig voelt, kun je contact met ons opnemen via whatsapp. Zo kunnen wij jullie te hulp schieten in samenwerking met de security op het terrein. In geval van nood kun je ook altijd op onze crew of security afstappen voor hulp.